Nurinshd

Disclaimer


Assalamualaikum, hi, bonjour!

Entries About Link

lololololol

Lol, everytime you say hi to me, I died.



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nurinshd
Others:   
Anti Pacat Sedunia !

glitter-graphics.com
hahaha...stop animal cruelty yaa !!! tp aku yg cruel2..haha

jom anti pacatt !!!

aku anti pacat ! kalau bapak aku presiden, da lama aku suruh dye
wat banner besa2..ANTI PACAT SEDUNIA !!
msty rmai yg like..hahaha...

bnyak sgt knangan manis aku ngn si ketul nie..aku panggil
pacat dgn nme ketul..
eeiii...ade arytu..aku pgi kubur arwah
tok ayah dan kubur arwah abang aku..niat dah bek..tak sangka
balik dr menziarahi kubur tu ade sometin yg
telah terjadi kat aku..

aku merasakan ade bnde sejuk yg merayap kat kaki aku..
aku takmau tengok sbb aku da taw
msty si ketul nie lah yg menghinggap kat kaki aku..
aduhh..gelinyaa...
aku terus meloncat loncat mcm org gila..
menjerit tak ketahuan..makkk !!! pacatttt !!!!!!!!

hahaha...mak aku ilex ja..yg aku mengelepar gelinye..
sepanjang perjalanan nak balik ke umah uh, 
aku mcm da kne histeria..punyala
takot ngn pacat...! hahaha
abah dan mak aku? gelak je keje..
anak dye kne  histeria btul2 kang, bwu tawu..hah

Ok..si ketul nie, kalau sejuta kali masuk utan pown, kalau 100x si ketul nie melekat kat mana2 badan nie, 100x la jeritan yg melampau akn kua dari anak tekak nih yg memecah kesunyian utan banat yg ade.. heheh..
So kalau na masuk utan ka, pgi mana2 ka yg tempatnya lecah2 gitu, mesti wajib angkut abah yg berani utk mcabut si ketul nie..
Geli ngan si ketul nie. mmg takley nk jadik geng ngan si ketul nie. mintak maap la byk2!


Older Post | Newer Post