Nurinshd

Disclaimer


Assalamualaikum, hi, bonjour!

Entries About Link

lololololol

Lol, everytime you say hi to me, I died.



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nurinshd
Others:   
selamat hari ibu, mak.....
LATIPAH BINTI HARUN
salam korang..

cube teka sape yang dalam gambar at atas tuh?
haaa,tulah mak kesayangan aku,,hehe saja na promote gamba mak :)

8.5 hari ibu,.urmm na plan ape erk?? korang ade idea gempak tak na bagi mak aku sepraiss? hehe
aku da pikir da na buad ape..haaa, nak tawu tak? aku nak masak....ting ! ting ! ting ! haha,,pastikan jangan ade sesape yang pengsan ye..kahkahkah !
yelaa, btol la aku nak masak, takda salah aih..hamboihh ingat aku nie kerek ka bila masak..NO oke ! look n see later !!
sbb npe aku na masak?? haa, sbb nye kalu di pikir2 balik, dalam banyak2 hari, paling banyak keje yang mak aku buad untuk aku adalah masak2 untuk family, untuk aku...so, ape salah nye aku na balas balik? kan? kan?
aku na bangun awal, kol 4.45 pagi na masak..ahaha, awal nye? biaselah semangat seorang ank kan??
resepi yang aku na masak, nasi goreng jelah..hahaha, AKU BKN CHEF MCM MAK AKU. then aku akn ckp "selamat hari ibu,mak..adek sayang mak" sambel menangis2,isk3..

soo, harap menjadi,  n aku na mak aku epy n rehatt je sepanjang ari tu..insyallah aku akn buad semua keja pada ari tu..hehe,guwau je..tp aku cube..bnyk sgt mak aku berkorban untuk aku..terharu aku dibuadnye..hukhhuk..ape aku mintak sume dapat, ahahaha sayang MAK sangat3 !!!

SELAMAT HARI IBU, MAK !! ADEK SAYANG MAK SANGAT2 MELEBIHI MENYAYANGI DIRI ADEK SENDIRI..!!

okelah, tujee..aku da nantok..sayang makpak tau, pasti n wajib.

bye,salam.


Older Post | Newer Post