Nurinshd

Disclaimer


Assalamualaikum, hi, bonjour!

Entries About Link

lololololol

Lol, everytime you say hi to me, I died.



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nurinshd
Others:   
contest : aku si gadis bertudung
assalamualaikum.


hey hey, nurin join ! nurin suke contest nie. hakhak.
dah lame sangat tak join contest dan inilah masenyeeee. HAHA.

korang,
 klik banner at ats tu kalau nak join contest budak comel nie oke :D

oke, ini dia gambar yg nak dipertaruhkan, acecece



comel idokk ? kalau comel puji, kalau tak senyap. hehe.

dia punya gift untuk contest nie rm20 topup.
naknak ! korang nak join la jgak aeh.

sekarang, nurin na tagged 5 org permaisuri tercantik kat dalam dunia nie ;

tepuk tangan sikit...

siap !
wish me luck !!






Older Post | Newer Post