Nurinshd

Disclaimer


Assalamualaikum, hi, bonjour!

Entries About Link

lololololol

Lol, everytime you say hi to me, I died.



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nurinshd
Others:   
EXAM.
salam semua :)



harhhhhhhhhhhhhhh, kalau nak tahu hari nie baru saje habis exam sains nan sejarah. perghh, hari ni lah hari yg paling mencabar bagi aku. pape pun, aku dah jawab habis baik dah. ape yg perlu buat sekarang ? TAWAKKAL banyak-2

nak jnji 8A or 7A uh aku mmg tak boleh nak jnji tapi insyallah. bukan pe, takut kecewa satgi sedih plak kan. hari isnin minggu depan  LAST EXAM. iaitu paper math nan kh. i have to study kh more. sbb kh aku C. HAHAHA. sedih kan ya mmg sangat sedih.

pape pun.... lepas exam nie nak pk pasal rombongan BANYAK2. nak main banyak2 serupa tak main sebelum sebelum ni. nak CUTI banyak2. tak sabar la plakkk. mcm2 benda nak buat lepas exam nie. BANYAK SANGAT !

okelah. mak masak kueh tiaw. sdap plak bau. bai :)




Older Post | Newer Post